Kalas!

Jag har saknat att göra tårtor, det märkte jag inte minst nu när jag gjorde 4 tårtor på en vecka!
Beställningar mottages gärna! :)

Förra helgen hade vi släktkalas på lördagen och barnkalas på söndagen här hemma, fullt ös med andra ord!!
Släktkalastårtan
Lätt mosade jordgubbar blandade med marsángrädde, citronfromage blandat med marsángrädde och lemoncurd.
Spacklad med chokladsmörkräm och täckt med SP.

Barnkalastårtan
Mosade hallon blandade med marsángrädde, citronfromage blandat med marsángrädde och lemoncurd.
Spacklad med chokladsmörkräm och täckt med SP.

En kollegas son fyllde 11år och önskade sig fotbollstårta!
Mosade hallon blandade med marsángrädde, citronfromage blandat med marsángrädde och lemoncurd.
Spacklad med chokladsmörkräm och täckt med SP.
"Gräset" är kristyr som jag färgade grönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0