Draktårta!

I tisdagskväll gjorde jag denna draktårta!
Jag är dock väldigt missnöjd då sugarpasten blev för torr, sen smälte den lite under natten i kylen.
Jag lyckades även stänka massa vatten på den vilket gjorde den "ful".
Jag hade tänkt "rädda" detta genom att dekorera med prickar av sugarpaste men jag hann aldrig med det!
Jag har använd glasskräm(ny favorit), citronfromage, chokladmousse med hallon i, grädde med hallon och den är spacklad först med chokladsmörkräm och sen med glasskräm blandat med lemoncurd.
Den blev lite för söt, men ändå god!
Nästa gång blir det mer syrliga saker än söta!
Inte så bra bild, den är tagen med min mobil och det var dåligt ljus i rummet.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Den blev Jättefin tårtan, verkligen supersöt! Jag tycker du ska vara nöjd med den! :0)

2011-01-30 @ 03:52:29
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0